Blogg

OM NI VILL LÄSA ÄLDRE INLÄGG, GÅ TILL MIN ANDRA BLOGG:

www.soranoandmoy.blogspot.com

Tjena!

onsdag 9 juni 2010

"Jobbfri vecka"

Den här veckan ska vi inte "jobba" någonting men det betyder inte att det är särskilt lugnt.... I förrgår var det Amigodag, vilket menas med att det typ är en tema dag där man ska gå på olika onödiga föreläsningar och till exempel gå på en jätte "rolig" tipsrunda med två andra elever som man knappt känner. Igår var det brännbollsturnering hela dagen för hela skolan och det var ju också jätte "kul"... speciellt när man bara vinner 1 match av 4 ... Som vanligt slog jag mig m en eftersom jag är konstig när det gäller smärta(Istället för att bli ledsen blir jag arg, och försöker "slå tillbaka" vilket betyder att jag då (om jag har ont i benet) springer det snabbaste jag kan istället för att vila... Idag ska vi städa våra skåp("jippie"), men sedan kommer äntligen något roligt, vi sak spela minigolf med klassen och sedan ska hela 6:an ha "kak-kalas".
Men det som i och för sig väger upp hela veckan är attt vi att vi SLUTAR IMORGON!!!!
Gud vad jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar