Blogg

OM NI VILL LÄSA ÄLDRE INLÄGG, GÅ TILL MIN ANDRA BLOGG:

www.soranoandmoy.blogspot.com

Tjena!

lördag 22 maj 2010

Oväntad helg

Först ska jag bara säga att jag ska lägga in ett inlägg om förra helgen(Danmark resan) men jag har inte hunnit ännu...
Det har varit en ganska ovänttade helg. Det började med att jag skulle få skjuts hem av Athis mamma, men på vägen ditt bestämde vi oss för att jag skulle följa med Athi hem istället. Sedan trodde jag att jag skulle åka hem klockan 6 med en buss, men då fick jag istället äta hemma hos dem(tack) och de sa att Athis mamma skulle köra hem mig sen(tack). Men sedan började jag och Athi kolla på film(I could never be your woman) och den slutade inte förren klockan kvart i tio! Så då bestämde vi oss istälet för att jag skulle sova över(Snacka om gästfrihet). Och natten var inte heller helt normal... För Athi går i sömnen... Jag ska inte gå in på detaljer men det var väldigt skumt. och läskigt XD
Hade bra!!!
PS: Vi gick upp klockan 07.20 och efter frukosten var vi ute i 3 timmar!

1 kommentar:

  1. Hahahahahahahahahah XD Ja jag var "ganska" (väldigt) skum.
    Vi ses
    //atti

    SvaraRadera