Blogg

OM NI VILL LÄSA ÄLDRE INLÄGG, GÅ TILL MIN ANDRA BLOGG:

www.soranoandmoy.blogspot.com

Tjena!

onsdag 9 juni 2010

Andra Plats

Idag började dagen med att jag försov mig och jag han inte ät frukost förrän jag kommit till skolan. Vi gjorde någon slags tråkig utvärdering av terminen och sedan skulle vi rensa våra skåp och lämna i nycklarna. För mig var det inte så svårt eftersom jag hade allt i en prydlig liten pärm som jag bara kunde slänga ner i väskan XD Sedan så hittade Moa(min lärare) på att alla skulle ha en papperslapp fast tejpad på ryggen och så skulle alla skriva något positivt om varandra på varje lapp. Det dumma är att vi inte får se vår lapp förrän imorgon på skolavslutningen, så jag kommer ligga uppe hela natten och grubbla på vad som står på min lapp XD(Skämtar) Sedan var det dags för minigolf och även om det var ganska jobbi8gt att gå hela vägen till Jakten från skolan i varm&fuktigt väder var det ganska kul... ;) Det var kul på minigolfen också, eftersom jag kom två!!! Jag som trodde att jag sög på minigolf, för jag spelar det bara typ en gång om året....
IMORGON HAR VI SOV MORGON! Det äger verkligen att ha skolavslutningen på kvällen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar