Blogg

OM NI VILL LÄSA ÄLDRE INLÄGG, GÅ TILL MIN ANDRA BLOGG:

www.soranoandmoy.blogspot.com

Tjena!

fredag 7 maj 2010

Glad :)

Idag har varit en väldigt bra dag. Det är inget särskilt, det är bara det att jag haft roligt och umgåtts med roliga personer. Jag har också bestämt mig för att börja umgås mer med andra, eftersom att 3 av de få personer som jag oftast är med ska byta skola nästa termin. Och då blir det bara jag och Athi kvar i vår lilla krets. Så ja, jag ska börja umgås mer med en person som jag redan känner, för hon har många andra vänner som jag gärna skulle bli vän med. Vi hade ett "nästan-oförberet-prov"(vi hade inte riktigt fått veta det. Det var mer som "det är ett prov nån fredag") på morgonen. Och hade typ glömt allt. Men sedan när jag jämförde mina svar med andra tror jag ändå att jag får några rätt.


Från resten av veckan:
Vi har haft kunskapsjoggen(USH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Jag har äntligen sett Avatar(YIPPPPPPPIEEE)
Jag har missat ÄNNU ett av Vampire Diares(fast jag har det inspelat)
Fredagen var jätte bra!

Ha en jätte bra helg!

1 kommentar: